שאלות ותשובות
משלוחים
אנו מספקים את ההזמנה באמצעות חברת המשלוחים בין 7-12 ימי עסקים. אזורים מרוחקים (אילת ורמת הגולן) עשויים לקבל את ההזמנה גם תוך 14 ימי עסקים.
שימו לב הזמנות שנעשו בחודש *מאי 2024* יסופקו החל מ26.05 ועד ה10.06.24 ישלח הודעת סמס יום לפני האספקה/ יצירת קשר מחברת המשלוחים .
אנו מקפידים לעדכן את מלאי המוצרים המוצגים להזמנה באתר. מוצרים שאזלו מהמלאי מזומנים בכיתוב: "אזל במלאי".במקרה שחלה טעות והוזמן מוצר שאזל במלאי, הלקוח יעודכן ויזוכה על המוצר שהזמין
אכן, בתיאום מראש מול שירות הלקוחות בטלפון: 0504008662 ניתן לבצע איסוף מהמפעל.
במקרה כזה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שמרית באמצעות צור קשר באתר, פניה ברשתות החברתיות או שליחת הודעה למספר: 0504008662
כמובן. יש לציין את הכתובת הרצויה למשלוח במעמד ההזמנה
לא כל המשלוחים מגיעים בציידנית של שמרית. המשלוח מגיע בציידנית של שמרית רק במקרה שבו הוזמן מארז מוצרים. שאר המשלוחים נשלחים בשקית תרמית או שקית רגילה בהתאם לגודל ההזמנה.
עלות משלוח עד לבית הלקוח: 30 ש"ח
משלוח חינם – החל מ-200 ש"ח
בשלב זה איננו מבצעים שליחויות מחוץ לישראל
באתר ניתן לשלם באמצעות PayPal, בכרטיסי אשראי מסוג ישראכרט, ויזה, ומסטרקארד, כמו כן ניתן לבצע העברה/הפקדה בנקאית לחשבוננו בתיאום עם שירות הלקוחות בטלפון 0504008662
אתר ואיזור אישי
לאזור האישי ניתן להיכנס בדף הבית של אתר שמרית ע"י לחיצה על הכפתור "אזור אישי" (הנמצא בחלק השמאלי העליון של דף הבית) והזנת פרטי הכניסה שלך.
אם שכחת את הסיסמה, ניתן לאפס אותה ע"י לחיצה על הקישור "שכחתי סיסמא" בדף הכניסה לאזור האישי (כדי לעבור לדף זה, יש ללחוץ על כפתור "אזור אישי" ולאחר מכן "התחברו" בחלק השמאלי העליון של האתר).
יש להזין את כתובת הדוא"ל שלך ואנו נשלח לך דוא"ל לצורך איפוס הסיסמה.
במקרה שלא קיבלת הודעת דוא"ל לאיפוס הסיסמה, יש לבדוק את הגורמים הבאים:
- יש לבדוק שהזנת כתובת דוא"ל תקינה בשדה הנכון
- שליחת ההודעה לאיפוס סיסמא עשויה להימשך עד כ- 5 דקות
- יש לבדוק שההודעה לא הגיעה בטעות לתיקיית דואר הזבל שלך
מוצרים
האחריות למסירת המוצרים בצורה תקינה חלה על חברת שמרית ולכן אנו מעניקים ליווי ומתן מענה אישי ללקוח גם לאחר הרכישה.
בודאי. חשבונית נשלחת באופן אוטומטי בסיום ההזמנה לכתובת הדואל שהזנת
כיוון שמדובר במוצרים רגישים, ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד לא נמסרה לך. לאחר המסירה לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.
כמובן. החזרת מוצר פגום או שגוי שנשלח ללקוח תיעשה בתיאום עם שירות הלקוחות תוך 14 יום.
בהחלט. ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש עם שירות הלקוחות.
במקרה של איסוף עצמי הלקוח בלבד יישא באחריות לכל פגם אשר נגרם למוצר כתוצאה מהובלה עצמית.
איסוף עצמי בכתובת הבאה:
חברת שמרית, א.ת. באר טוביה, רחוב תנובה 2
שירות
עם יציאת החבילה לשילוח, חברת המשלוחים תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. אם אינך בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
בנוסף – ניתן לבקש מהשליח להשאיר את החבילה אצל שכן/ה באישור הלקוח.
אכן. במקרה של מוצר פגום או שגוי ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, להציג תיעוד של הפגם הקיים במוצר או המוצר השגוי, ולקבל עבורם זיכוי כספי תוך 14 יום ממועד הרכישה. לא נוכל לקבל מוצר ששהה בביתו של לקוח, כיוון שמדובר במוצרים רגישים המחייבים אחסנה בקירור רציף.